Tankarna    Bilderna    Musiken

Folk


Luta sig mot en stam och observera folkmassan under underbara blommande körsbärsträd i Kungsan. Söka ögonblick och ta mentala fotografier de gånger avtryckarfingret inte hänger med eller räcker till. Pojken på pappas axlar som sträcker upp händerna och försöker nå det rosa taket. Äldre paret på bänken som sitter tyst och stilla med solen i nacken och observerar rörelsen precis som jag. Lilla tjejen som vänder sig upp mot mamma och säger bestämt "Alltså, det är såå vackert."



Kommentarer
Postat av: Mynta

Jag gick igenom Kungsan i söndags, solen spelade igenom träden och de rosa blommorna hade så många olika och underbara nyanser! :) Men jag hade inte tid att titta på folk, jag var fullt upptagen med alla vackra blommor!

2012-05-01 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback