Tankarna    Bilderna    Musiken

Inget

 
Här kommer mina smått oordnade, lite för ärliga och fullständigt ointressanta tankeströmmar just nu, i brist på annat att göra.
 
Sitter på jobbet sedan två timmar tillbaka och känner att jag har inget jag riktigt behöver eller vill göra. Lyssnar på spotifylistan vid namn tomhet och skriver blogg istället.
 
Idag är sista dagen på jobbet och solen verkar försvinna lagom tajmat till dess att min semester börjar, men det ska faktiskt kännas fint med lite ledigt ändå. Har inga som helst planer bortsett från en helg i augusti, herregud vågar jag? Jag känner för att dra iväg någonstans ensam och bara få ta det väldigt lugnt, får se vad det blir av det. Nästa vecka kommer antagningsbeskedet till högskolan så sen blir det till att söka bostad för fullt, vet inte hur det ska gå, men på något sätt ska det nog ordna sig.
 
Igår var en jobbig dag till en början, jag klantade mig på jobbet, fastän det sen kom fram att det ärligt talat inte var så mycket mitt fel. I vilket fall resulterade det i att jag satt på en sten mitt ute i ingenstans och bara ville försvinna. Ingen vidare konstruktiv lösning, men min hjärna fungerar inte riktigt så bra som jag skulle önska just nu. Jag ägnade tiden åt att ringa ett par samtal jag länge kämpat för att våga ringa, bara för att hamna hos jävla telefonsvarare båda gångerna. Något som drog ner mig än mer. Men idag känns det mest bra att jag vågade ta steget, nu vet jag att jag kan klara det igen en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback