Tankarna    Bilderna    Musiken

Uträtta


Hittills idag har jag

Läst klart ett kapitel i skolboken
Skrivit en marknadsanalys
Damsugit huset och städat rummet


Det finns inte mycket som går upp emot känslan av att ha uträttat något bra.
Det behöver förresten inte vara så uppenbara saker, för när jag tänker efter har jag även

Varit snäll mot mig själv i både tanke och handling
Varit snäll mot och ställt upp för människor jag tycker om
Sagt hej till och lett mot en främling


Egentligen går det nog att hitta något bra man gjort varje dag. Om inte annat har man tagit sig igenom ännu en dag i det svåra som kallas livet. Jag hoppas verkligen att du som läser kan se och uppskatta det fina just du har uträttat. Om inte annat är du fin som bara existerar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin dag =)

2012-04-16 @ 19:46:59
URL: http://tranquilityinme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback