Tankarna    Bilderna    Musiken

Leenden


Sparar lite leenden.
De kommer sig framförallt av härliga personligheter framför kameran.

De som kommer in med massvis av smittande energi, drar skämt, skrattar och ger självsäkra modelleenden.

De som är så nervösa till en början, men efter en stund hittar fram till ett självsäkrare leende och verkar positivt överraskade till resultatet.

Han som kikade in i studion, vardagligt klädd och med håret lite ostyrigt för att meddela att han bara skulle fixa till sig lite. Kom tillbaka oerhört prydlig med skjorta, slips och vattenkammad frisyr. Det värmde att han tog det på sådant allvar, och bilden blev därefter.

Egentligen ler jag över varje ny person som kommer in i studion. Alla är unika och jag njuter varje sekund av chansen att få studera och jämföra så många olika typer av personligheter.

Njuter av situationen där någon annan står i centrum för uppmärksamheten, samtidigt som jag är den som har kontrollen. Det ger mig den självsäkerhet jag bara kan uppleva bakom kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback